SELAMAT DATANG KE RUANGAN TAKDE PASAL CARI PASAL



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi singgah ke ruangan ini... Moga perkenalan ini membawa keberkatan dan rahmat ALLAH SWT...


27 January 2010

BERITA YANG MENGEJUTKAN AKU PADA PAGI NI

Hari ni (27.01.2010) pada pukul 6.00 pagi aku telah terpandang satu SMS yang diterima dari telefon aku yang mengatakan kepada sesiapa yang mengenali arwah @ kawan-kawannya yang mana ada arwah pernah berhutang dan masih belum dibayar oleh arwah sila beritahu dan tuliskan nama dan no. akaun + jumlah hutang........ Setelah ku lihat betul-betul pada no. pengantar barulah aku tahu pemilik no. itu adalah sahabat ku semasa di sekolah menegah dahulu... Aku masih tidak tahu apa yang dimaksudkan dengan arwah... Siapa yang telah menjadi arwah?? Setelah aku membalas SMS itu barulah aku tahu SMS itu dari isteri sahabat ku yang telah kembali ke rahmatullah pada 16.01.2010 kerana deman denggi. Berita ini amat mengejutkan dan tidak terfikir oleh ku bahawa sahabat ku itu telah pulang ke alam yang kekal dengan usia yang begitu muda. Apa pun Allah SWT lebih lagi menyayanginya dari kita semua. Marilah kita semua berdoa moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin...

Al-fatihah buat sahabatku Allahyarham Syed Hafizulrahman dan salam takziah buat keluarganya

1 comment: